پیروزی های بزرگ نظام ما با ایثار و پایداری نیروی پر افتخار هوایی محقق شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل كشور، سردار سرتیپ پاسدار ' غلامرضا جلالی' در پیام خود همچنین از رشادت های دلاور مردان نیروی هوایی تقدیر كرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری كه 'حادثه 19 بهمن را یك خاطره فراموش نشدنی و نقطه ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی دانسته اند' اظهارداشت:

نوزدهم بهمن ماه كه به یمن بیعت نظامیان متعهد نیروی هوایی در سال 57 با امام خمینی(ره) به ثبت رسیده،روزی غرورآفرین و خاطره انگیز در تاریخ سراسر حماسه این مرز و بوم است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این نیرو همواره مایه افتخار كشور عزیزمان بوده و امروز نیز افتخار دارد به بركت تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نیروی راهبردی شناخته می شود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل كشور در این پیام خاطر نشان كرد:نیروی هوایی، در آسمان ایران اسلامی و در عرصه دفاع از كشور اسلامی چون نگینی درخشنده برفراز مملكت با افتخار و صلابت خود،استوار ایستاده است.

سردار جلالی ابراز امیدواری كرد:نیروی هوایی ارتش در سایه سار درخشش خورشید ولایت، موفق و پایدار و ایران اسلامی را آباد و آزاد نگه داشته و قلب های آحاد ملت را با یكدیگر پیوندی ناگسستنی بخشد.

سیام**1478*1580





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: